۸ پاسخ

منم داشتم اول کم بود رفتم سونو واژینال الان بیشتر شده دکتر بهم شیاف داد دیشب گذاشتم الان خیلی استرس دارم

به نظرم اگه به دکترت دسترسی داری بهش بگو چون فردا هم جمعه اس
استراحت کن فردا رو شنبه برو دکتر ریسک نکن خیلیا میان میگن طبیعیه و .....ولی ریسک نکن شایدم طبیعی باشه ولی حتما هر چی دکترت میگه همون کار رو بکن

نه برو دکتر

خیر استراحت کن فردا حتما برو دکتر شیاف میده استرس هم نگیر که بدتره تا فردا استراحت کن

استراحت کن و برو پیش دکترت بهت شیاف بده

ن لکه بینی برید دکتر بهتون شیاف میده

استراحت کن اگر بیشتر شد برو دکتر حتما❤️منم داشتم رفع شد خودش

ممکنه لک لانه گزینی باشه ولی استراحت کن و اکنون نخور

سوال های مرتبط

مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته هفدهم بارداری
مامان جوجهه مامان جوجهه روزهای ابتدایی تولد