۷ پاسخ

منم نان میدم همش الکیه

واقعا راسته منم تو اینیستا دیدم آپتامیل میدم 🙄😐😐😐😐😐

الکیه بابا

وا🤨جدا؟

😑بابا نان و آپتامیل خارجی
نه که ایرانی ولا من همین دیروز آپتامیل گرفتم

کزشره...
بخورید و بیاشامید

عه کی گفته

سوال های مرتبط

مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی
مامان Avina💕🎀 مامان Avina💕🎀 ۱۴ ماهگی