مامانا کیا به بچشون شیرخشک‌آپتامیل میدن ؟

۴ پاسخ

منم آپتامیل میدم پیدا میشه

داره جمع میشه این نمونه شیر

من اپتامیل میدم چیشد؟

من تا یه ماهگی دادم بعد بخاطر کولیک و رفلاکس نان کامفورت میرم بعد چهارماهگی باید دوباره اپتامیل بدم

سوال های مرتبط

مامان ماهور ♥💗 مامان ماهور ♥💗 ۱۰ ماهگی
مامان الی مامان الی ۷ ماهگی
مامان دیاکو💙 مامان دیاکو💙 ۱۱ ماهگی
مامان دیار💙 مامان دیار💙 ۹ ماهگی
مامان ارغوان 👧🏻 مامان ارغوان 👧🏻 ۱۵ ماهگی