هفته دوازدهم ‌ویار شدید دارم ولی همش گشنم میشه اووف

۴ پاسخ

وای خدا منم همینطور از جوییدن دیگه خسته شدم همش ضعف دارم

بخوری و بالا بیاری بهتره تا نخوری و بالا بیاری

منو نمیخوری کامنت بذارم.خخخ بخور نوش جون

ولی منم همش گرسنمه هر نیم ساعت باید میان وعده بخورم

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌وسوم بارداری