مامانا بچه هاتون زیر بغلشون بگیرین قدم برمیدارن ؟؟؟؟

۱۳ پاسخ

بله قشنگ قدم برمیداره

اره
خودشم یه ماهیه از وسیله ها میگیره بلند میشه و چند قدمی برمیداره

دوست داشته باشه آره وگرنه سفت میایسته

اره ميره

اره جدیدا وقتی نشسته همش می‌خواد دستشو ب یه جایی بگیره بلند بشه

آره..کامل قدم میزنه و خیلی دوست داره راه بره..البته باباش خیلی باهاش تمرین میکنه و کل خونه راه میبرتش

آره میگیره از مبل چند قدم میره

تا حالا نه ولی حالا یکم قدم برمیداره

پس من بپر بپر می‌کنه😂

اره مستقلم میشینه

هنوز زوده بهش سخت نگیر

بلع با سر پنجه گاهی کل پاشو می‌زاره زمین

دختر من نه

سوال های مرتبط