بچها ميشه توي بارداري رابطه داشت ؟

۸ پاسخ

میگن سه ماه اول نباشه بهتره ولی خب بنظرم لکه بینی دردی چیزی نداشته باشی و اروم انجام بدید فک نکنم مشکلی پیش بیاد.
من بااینکه دوقلوعن ولی چنبار انجام دادیم

سه ماه اول بهتره رعایت کنی ولی درکل از دکترت بپرس

آروم و با احتیاط

بستگی به طول سرویکس و وضعیت بارداریت داره معمولا میگن که سه ماهه اول چون ریسک سقط زیاده نباید رابطه داشت

اگه دکترت منع نکرده باشه بله که میشه

اگر مشکلی نداری دکتر منعه رابطه نکردتت اشکالی نداره

دکتر که به من فعلا گفت نداشته باشم

باید از دکترت بپرسی

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجونوید مامان جوجونوید هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان ۲ ماهگی
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی