خانما از چند ماهگی میشه تو روروئک بزاریم

۳ پاسخ

خیلی خوبه من دخترمو گذاشتم زود راه افتاد میخام پسرمم بزارم
بچه تو روروئک براخودش بازی میکنه راه میره توام میتونی به کارات برسی
زنداداشم اول میگف ن خوب نیس ولی بعد ک گذاشتش دید چقد خوبه همش تو روروئک بود بچش

بهتره نذاری
کلا منسوخ شده و فهمیدن که به پاها و زانوها و همچنین کمر فشار میاد و عوارض داره

وقتی بتونه بشینه
۶ ماهگی به بعد

سوال های مرتبط

مامان قنده عسلش 🫠 مامان قنده عسلش 🫠 ۱۷ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی