۱۳ پاسخ

الان یک ماهه گرون کردن هر چی من اینجا اعلام کردم گفتن شایعه🤔

از مولوی بگیر کمتره من امروز چاهارصدو خورده‌ای گرفتم

من مای بی بی شورتی میگیرم بسته ای تقریبا ۷۰۰ تومن شده تازه کیفیتش هم اومده پایین خیلی نازک و بد شده

گرون شده ،قبل از گرونی ۳۵۰ بود که گرفتم

450عزیرم

تا یه تومنم میره بااین مملکت گل و بلبل

من قبل از اینکه گرون بشه از ارزانکده چند بسته خریدم فکر کنم تا عید داشته باشم

از کجا گرفتین چرا اینقدر گرون ما چند روز پیش گرفتیم ۴۰۰
تا قبل این می‌گرفتیم ۳۱۸
البته مای بیبی چسبی و شورتی

اره گلی گرون شد

گرون شده فعلا ۴ بسته دارم با قیمت جدید نگرفتم

گرون شده دیگه قیمتش همینه متاسفانه

من پنج بسته فعلا دارم
ولی همون 600 650 عه

ما دیشب مای بیبی گرفتیم ۷۰۰

سوال های مرتبط

مامان آرتین و آوین🧿 مامان آرتین و آوین🧿 ۱۷ ماهگی