من زنگ زدم اتاق خصوصی پی ای پی گفت با تکمیل درمان ۲۵_۳۰
من با اتاق خصوصی بدون بیمه شد ۵۶تومنبیهوشی کاملم بودم فقط پمپ درد ندارن
من تازه زایمان کردم واقعا عالی بود خیلی راضی بودم
ببینعالیههه
من مرداد زایمان کردم بیمه هیچی نداشتم
رسیدگی عالیه
۴۰ شد از من
به نظرم بیمه نداشته باشی هزینه الکی میگیرن.من تازه اتاق ۵ تخته بودم
من زایمان کردم عالیه.
اره عزیزمبابیمه تکمیلی شد۱۵تومن
من هر دو زایمانم سعدی بودم از لحاظ رسیدگی و تمیز بودن خییلی عالی بود
هزینه هم زایمان اولم بابیمه۱۰تومن شد زایمان دومم ۱۵ آزادش فک کنم۲۸تومن بود برج۶
عالیه من تیر زایمان کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.