غاز غازو پسرم .میخوام بزارم توی تختش

تصویر
۵ پاسخ

پشرم داره دو سالشو تموم میکنه یه بارم تو تختش نخوابیده

مبارک باشه عزیزم

چقد خوشگله انشالله بع دل خوش

الهییی مبارکش باشه انشالله به سلامتی بغلش بگیری🥰

وای ننه😍😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان دخمل گلی مامان دخمل گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهفتم بارداری