۹ پاسخ

برامون چون آشنا نیست جالب نیست ولی شما که دوست داری بذار

با احترام نه

با احترام نه
بچه تا ابد بچه نیست یه بزرگسالی هم داره یه اسمی بزارید که در آینده بشه صداش کرد

اره قشنگع وای من هنوز هیچی انتخاب نکردم خیلی سخته

اگر ک خودتون دوسش دارین بزارید چون بچه ی شماس
اسم قشنگیه

فک میکنم اسم کردی باشه. قشنگه

چه قشنگه اسمش 😍🥹

سلام اسم متفاوتیه تاحالا نشنیدم
معنیش چیه و کجاییه؟

خیلی سخته اسم پسر؛ منم هنوز نمیدونم چی بذارم

سوال های مرتبط

مامان رستام✨ مامان رستام✨ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گندم مامان گندم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی