۶ پاسخ

کولیف خوبه امااگه رفلاکس داره اصلا برااون خوب نیست

با روغن زیتون دور ناف شو درجهت و خلاف جهت عقربه های ساعت ماساژ بده
شربتارو هم باید امتحان کنی ببینی کدوم جوابه،نی نیا متفاوتن

روی دست مون تا صبح راه می‌بریم حالت دمر

ماله من خیلی سفت میشه

دمر نگهش دار
چون دلمون درد میکنه عاشق این کارن

کولیف دکتر داد بنظرم خیلی آروم تر شده نسبت ب قبل

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی