۹ پاسخ

دختر عموی من دخترش تو چهار سالگی حساسیت و اسم پیدا کرد دکتر برده بود ازش پرسیده بود غذا زود شروع گردی براش و غذای سفره دادی ؟گفته بود بله ودلیلش همین گفته بود ،و گفته بود تا شش سالگی باید دارو استفاده کنه. من خودم دخترمو تا یکسالگی شکر ونمک و غذای سفره ندادم غذاش جداگانه درست کردم و هرچیو بوقتش دادم الانم شکر خدا همه چی میخوره و اصلا بد غذا نیست من زن گنده کلی غذا رو نمیخورم بشدت بد غذام گفتم دیگ دخترمو نمیزارم اینطوری بشه

عزیزم اصلا وابدا بچه رو زودتر از موعود شروع نکنید مگر با نظر پزشک تو سن بزرگتر بچه به مشکل میخوره ک شایع ترینش بد غذایی هست ،حساسیت های غذایی ، تنگی نفس وهزاران مشکل من با اینکه دخترم رفلاکس داشت با نظر پزشک پنج ماه ونیم شروع کردم ،باید اجازه بدین دستگاه گوارش بچه تکمیل بشه

بهتره از ۶ماهگی شروع کنی.. من با اینکه بچم رفلاکس شدید داشت صبر کردم ۶ماهگی شروع کردم... گوارش بچه تکمیل تره و بعدا کمتر اذیت میشه

با این میتونی شروع کنی منم تازه شروع کردم

تصویر

من . الانم ۱ساله هست پسرم

از ۴ماه ونیم دادم با نظر پزشک

من دقیقا روزی ک چهارشون تموم شد بالعاب برنج شروع کردم واین شد که روزی دووعده روشروع کردم

من دادم چون وزن گیریش خوب نبود گفتم شاید باغذا وزن بگیره اما فایده نداشت

من از شش ماهگی شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان پرنسا کوچولو مامان پرنسا کوچولو ۱ سالگی