۱ پاسخ

منم ۲۸ هفته سرکلاژ شدم نداشتم ترشح
تا هفته ۳۱ اینا بود یه کم ترشح سبز کم رنگ اونم نه هر روز بعضی وقتا داشتم به دکترم گفتم چرک‌خشک‌ کن بده گفت لازم نیست

سوال های مرتبط

مامان تودلیم😍 مامان تودلیم😍 ۴ ماهگی