دوستان امگا۳رو از چند هفته شروع کردید

۸ پاسخ

از ۱۲ هفته

برای چی خوبه؟
من دارم میخورم هفته ای دوتا

بعد انومالی البته من وزنم رو برد بالا خیلی چاقم کرد بخاطر همین هفته ای یکی میخورم

۱۲ هفته

از هفته هشت البته ماما بهم داد

دکتر من نداد چرا گفت رشد رحمت خوبه

برا من این هفته نوشته هفته ای دوبار گفته بخورم

بعد انومالی ۱۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حُسنا خانوم مامان حُسنا خانوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاهان و آیهان مامان شاهان و آیهان ۵ ماهگی
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی