خانوما شما به بچه تون بیسکویت میدید؟

۱۴ پاسخ

من میدم

آره میدم بیسکویت مادر

اره من میدم

اره بیسکویت مادر میدهیم

پاستوریزه

💕💎آتلیه آنلاین دیلان 💕💎

🍒با کمترین هزینه🍏

🌈🌧ثبت لحظات خاص کودک و خانواده
عکاسی یلدایی، دندونی، بارداری، نوزادی و مجلسی.. خانوادگی.. ماهگرد.. تولد...
کیفیت بالا، قیمت مناسب، رزرو آسان آنلاین
📸 خاطراتتان را با ما جاودانه کنید!🌈💥

همراه نمونه کار🎊🍉

🤩🧜‍♀جهت ثبت سفارش به این شماره در پیام رسان روبیکا یا واتساپ پیام بدید🎂💍

09931400960

اره ترکیبی میدم بهش

مادروایرانی نه خارجی مارک فسفوویت میدم

من پتی بور میدم کوچیک‌تر بود با موز قاطی میکردم میدادم یا شیر میریختم خیس میخورد بهش میدادم .الانم میان وعده میدم چی میشه مگه

من گاهی بیسکوئیت مادر فقط واس بیرون یا بچه میبرم خونه خالم میزارم بیسکوئیت میبرم بدن بهش
حالا سرلاک گرفتم نمیگیرم بیسکوییت

نه نمیدم هم اینکه شکر داره هم اینکه خاصیتی نداره

من نه،چون به نظرم بیسکویت مادر هیچ خاصیتی نداره

سلام عزیرم چه بیسکویتی بهش میدیر

نو نو نو

سوال های مرتبط

مامان پناه من 🫀🥺✨ مامان پناه من 🫀🥺✨ ۱۴ ماهگی
مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۵ ماهگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۱۶ ماهگی