اره
ولی خب باید تست حساسیت بگیری و رفلاکس نداشته باشه بچه.
آره کم و بدون پوست
اره میدم
بعضی وقتا خیلی گریه میکنه مجبور میشم یکم بدم بهش
نه بابا رفلاکس و تشدید میکنه حوصله درد سر ندارم .گزاشتم بعد یکسالگی که انشاله میشه از سال بعد بهش بدم
آره میدم
بله میدم مقداری
اره بپوشت هاش نازک حتی اون سفیده هاام بگیر تیکه خیلی کوچیک کن بده خیلی ام خوب
اره ولی نه زیاد میدم آروم مک میزنه ی کوچولو
یکی دوبار در حد خیلی کم از رفلاکسش میترسم
من میدم اسید معدش بالا میاد
من دادم ولی نخورد حتی نارنگی هم نمیخوره ولی لیموشیرین روآبشو میخوره خودشو نه
اره از میوه ها فقط پرتقال و دوس داره
والا بهداشت گفت قبلا ممنوع بوده الان فقط نمک و شکر و عسل و ادویه ها ممنوعه.گفتم حتی مرکبات؟
گفت آره بده
منم دو بار در حد یه قاشق از آب پرتقال دادم
اره خیلی وقته
اره از ۶ ماهگی
من دادم ملس هم دادم اذیت نشد، طبق جدید ترین مطالعات تغذیه کودک بعد از ۶ ماهگی تمام میوه هارو میشه به بچه داد مگر اینکه الرژی یا رفلاکس ایجاد کنه
من خیلی کم میدم که معدش عادت کنه کم کم چون یکبار زیاد دادم پس اورد
تایکسال ممنوع
من تاحالا ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.