ای بابا چرا انقدر سخت میگیرید، اینهمه آدم خریدن و غذا و فرنی درست میکنن اونوقت باید نظر همه منفی باشه
من میخوام مسی یا استیل یا مدنی بگیرم اینا بالاخر ب مرور پوستشون میره تو غذا
من که ظرف استیل و روحی گرفتم
من خربدم و دارم استفاده میکنم مدام
کاربردیه
من سر دخترم از همینا گرفتم. بچم هم خدا رو شکر از لحاظ جسمی قوی و سالمه هم بهره هوشی بالایی داره.... اگر بخواد آدم به این چیزا فکر کنه دیوونه میشه همه چی ضرر داره!
من میخوام استیل یا چدن بخرم ، اگرم پیدا بکنم پیرکس ، حالا سرویس شاید استفاده نشه ولی حداقل یه قابلمه فسقلی لازم میشه چون قابلمه های خودمون خیلی بزرگه
تاپیکام ببین گلم😌❤️
من خريدم همينا رو من خيلي برام مهم بود چيزاي واجب بگيرم به نتيجه رسيدم بله واجبه چون تو قابلمه هاي خودم غذاش همش ميسوخت چون بچه تازه خور شده بايد هر روز تازه غذا بخوره مقدار غذاشم زياد نيست پس بايد ازبن قابلمه ها خريد
فقط استیل
فقط استیل خوبه
بنظرم روحی یا مسی بگیرید بهتره
منم خریدم واسه دخترم 🥺🥺🥺🥺
من راستش میترسم استفاده کنم میگم موادی توش نباشه برای بچه مضر باشه استیل گرفتم و روحی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.