برا من ۱۳ تومن شد
من چند روز پیش انجام دادم ۳تومن ازمایشگاه گرفت ۳۷۰۰ هم دکتر
بیمارستان دولتی ۵۰۰ تمن
من تو مطب انجام دادم خود دکتر ۱۰ تومن گرفت
زیاد نیست
۳ونیم
من این ماه ای یو ای کردم بیمارستان کوثر ارومیه دولتی هست با بیمه سلامت کلا ۴۵۰ تومان شد
با بیمه ایقد میشه یا بدون بیمه؟؟؟
مطب بری حدود سه چهار تومن
چهار پنج تومن گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.