سلام تو هفته من چای کرک میتونم بخورم

۳ پاسخ

من یه بار خوردم

بخور عزیزم ، همیشه که نمیخای بخوری

نه عزیزم چای کرک خیلی گرمیه کلا نباید مصرف بشه

سوال های مرتبط

مامان یزدان و رادین مامان یزدان و رادین ۹ ماهگی
مامان معین🫀🧿 مامان معین🫀🧿 ۳ ماهگی
مامان رستا🐣 مامان رستا🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ویهان✨(نورک) مامان ویهان✨(نورک) هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ونهم بارداری