سلام دوستان اینا چیه دکتر برام نوشته

تصویر
۹ پاسخ

اولی یه آزمایش خون هست ک میری انجام میدی

بعدی هم ک سونوی آنومالی هست

بالایی ازمایش غربالگری دومه ک هزینش میشه3وخورده ای ازهفته ی15بارداری باید رف
پایینی هم سونو انومالی هستش ک خیلی مهمه

عزیزم منم دیروز دکتر بودم ازمایش و نوشت گفت همین روزا انجام بده سنو رو هم گفت 19 هفته

غربالگری و انومالی یکیه خب من دکترم برام نوشته بود سونوی انومالی با ازمایش

ولی چقد تاریخیش طولانی

آزمایش غربالگری دومه عزیزم اسمش کواد مارکره فک کنم باید تو ۱۶ هفته انجام بدی

یکی آزمایش که با سونو باید بدین مثل ان تی اونم سونو

ینی دکترت نگفته؟ یا بلد نیستی بخونی؟

سونو انومالی نوشته برات عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نبات مامان نبات هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🩷دخملیم 🩷 مامان 🩷دخملیم 🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دونه هل💙💎 مامان دونه هل💙💎 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پانیذ👸و تودلی🤰🏼 مامان پانیذ👸و تودلی🤰🏼 هفته پانزدهم بارداری