بعد واگسن چهارماهگی چ قطره ای بدم پاراکید

۵ پاسخ

آره دوبرابر وزنش

اره عزيزم

پاراکید خیلی غلیظه دخترم من بالا می آوردش

بله عزیزم

آره عزیز قطره پاراکید خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان mahlin♡ مامان mahlin♡ ۱ سالگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی