گریپ میکسچر خوبه اینفاکول

۵ پاسخ

اینفاکول 👍🏻

اينفكول برا من خوب بود.گريپ ميكسچر اگه رفلاكس داشته باشه زياد ميكنه

گریپ برای بالای یک و نیم ماهه من سه روزه گرفتم احساس میکنم زیاد تاثیر نداره شایدم کم میدم

گریپ.

اگه رفلاکس داره گریپ میکسجر نده ک بیجاره میشی مث من

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۵ ماهگی
مامان هیرمان🐣 مامان هیرمان🐣 ۱ ماهگی