۴ پاسخ

فقط آپتامیل خوبه نان نمی‌خوره دخترم

من از روز اول کمکی نان میدم هم بوی خوبی داره هم خوشمزه اس

من از اول نان دادم تلخی نداره

من میدم نه بو نمیده

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۷ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۸ ماهگی
مامان ارغوان 👧🏻 مامان ارغوان 👧🏻 ۱۶ ماهگی
مامان RadMehr👩🏼‍🍼 مامان RadMehr👩🏼‍🍼 ۱۷ ماهگی
مامان Mahani 💙 مامان Mahani 💙 ۶ ماهگی
مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۱۰ ماهگی