۵ پاسخ

با راه بردن😑

روپام تکون میدم همیشه می‌خوابه

تازگیا زیر سینه فقط میخوابه
قبلا تو گهواره یا روی پا میخوابید
خیلی بد شده 😭

تو تاب

بنام خدا عادت کرده تو تاب
تاب نبود دیروز خونه مادرم تو پتو تکونش دادیم

سوال های مرتبط

مامان سه وروجک مامان سه وروجک ۱۷ ماهگی