ن عزیزم سخت نیس منم دست تنها بودم و اولین بچمم هس خیلی نگران بودم ولی موقع زدن واکسن ی لحظه گریه میکنه سعی کن بغلش بگیری و ارومش کنی و اینکه اوردیش خونه حتما لباساشو کم کن دمای خونه رو ازونی که هس پایین تر کن پسر من چهار ساعت اول تب نداش بعد اون یکم تب کرد و 37و رد کرد ک من همیش پاشویی میکردم رو پیشونی بیشتر پارچه نذار بجاش زیر بغلشو شکمشو و گردنشو با بارچه نم دار کن ک اینجوری سرما نخوره
استامینوفن رو هم دقیق بده بهش. من میدیدم نیم ساعت مونده به استا دادنم گریه میکرد تبش زیاد میشد نیم ساعت زودتر میدادم خلاصه اینکارارو بکن و اینکه شبو خیلی حواست باشه چون تب سریع میره بالا من ی ریع ی ربع. و نیم ساعت نیم ساعت تبشو چک میکردم
ببخشید حرفام زیاد بود ولی چیزایی ک خودم انجام دادم و گقتم امیدوارم مفید باشه
عزیزم نویان یک ماهگی چن کیلو بود؟
وای منم استرسشو دارم😭
نه برای پسر من کع سخت نیود
نه اصلا سخت نیست
من قراره یکشنبه هفته ی بعد بزنم🥲🥲
فک کنم باید حواست به تب باشه
نه عزیزم
برا بچه من خوب بود... فقط یه کوچولو بی قرار بود شب وگرنه تبم نکرد
نه سخت نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.