حتی میترسم بی بی چک بزنم😅

تصویر
۶ پاسخ

منم همینم ۵ روز تاخیر ولی دوتا بی بی منفی منتظرم ۱۰ روز بشه برم دکتر

من پنج روز تاخیر هم تست دادم هم سنو😂

بزن نترس😂

اگر سابقه تاخیر داری نزن ولی اگه نداری بزار ۱۰روز بشه بزن ها عزیزم چون خدایی نکرده منفی میشه میخوره تو ذوق آدم🥺

بالاخره باید بزنی پس بزن😂

تاخیر در پریودی تا 10رور طبعیه صبر کن

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿میران🧿💙 مامان 💙🧿میران🧿💙 ۵ ماهگی
مامان شادلین💕🧿 مامان شادلین💕🧿 هفته چهلم بارداری
مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته هفدهم بارداری