۳ پاسخ

موهای خودم کوتاه کردم قرص گرناهید گرفتم عالی شدن چون هی رنگ میکردم و دکلره جون نداشتن و شکننده

موهای منم افتضاح میریزه

منک دخترمو کچل کردم ماه پیش چون موهاش خیلی بی جون و کرکی بود. پنج روغن از عطاری گرفتم میزنم و زینک میدم، ولی هنو خیلی کوتاس

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۲ سالگی
مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی