ماماناقرص پنتوپرازول ۴۰مشکلی تداره بخورم برامعدم؟

۴ پاسخ

منم دکتر نوشت یه دوره برا رفلاکس خوردم
الانم دوباره برا سوزش معده برام نوشته
مشکلی نداره نگران نباش👌🏻
امروزم دکتر عمومی بودم یکی هم تو سرم زد گفت قرص امنیه برای بارداری و اشکال نداره

من دکتر نوشت ولی ترس دارم نمیخورم

از دکترت بپرس
بی اطلاع دکتر چیزی نخور

دکتر به من ۲۰ داد گفت ناشتا بخور

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین وآبتین❤ مامان رادوین وآبتین❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۸ ماهگی
مامان فندق و پسته مامان فندق و پسته ۲ ماهگی
مامان هاتف و عارف مامان هاتف و عارف ۸ ماهگی