۱۹ هفته شدم هنوز بالا میارم. دیوونه شدم😭😭😭😭

۸ پاسخ

من هنوزم دارم خواهر 😑😑😑😑😑

منم صبح ها دارم و بقیه موقع ها معده ام درد میگیره ولی نسبت به قبل کمتر شده

۱۲ساعتی دمیترون بخور

طبیعیه من تا ۱۸ ۱۹ هفته داشتم یکی دو هفته نبودش دوباره برگشته

من تاالانم بالا میارم🥲🥲

خوشبختم

من تا20 هفته اینا بودم تهوع داشتم بعدش خوب شدم باز تو هفته 25 داشتم تا 27 فکر کنم

عین من😂🤣
نینیت دخمله؟

سوال های مرتبط

مامان رها مامان رها هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری