۷ پاسخ

خوبه نشونه خوب شیرخوردنشه

اگر شیر خودتونو میخوره طبیعیه. شیر مادر اینطوری هست.و به جز اون، اوایل تولد ، همه بچه ها معمولا شکمشون زیاد کار میکنه

برا من هر دفعه مای بیبی باز کنم دفع داره

روزی چهار بار باید بیرون روی داشته باشن

شیر خودت میخوره طبیعی هست پسر منم زیاد کار میکنه

حالا برا من کار نمیکنه

تا یکماهگی طبیعیه روال شون همینه...به مرور کمتر میشه و به روزی یکبار میرسه

سوال های مرتبط

مامان پارمیس مامان پارمیس روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی