۶ پاسخ

ای جوجه...
انقدر زود بزرگ‌ میشن باید قدر همین لحظاتم بدونیم...

😂😂😂منم همین حسو دارم

آخی دستشو... گوگولی

چه به درد میخوره توی شکم آدم باشه ما دعا میکنیم سریع تر زایمان کنیم ببینیم بچه رو کنارمون باشه استرس کمتره

اخ ننه😍ماشالا بهش

چرا😂

سوال های مرتبط

مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان آريا و آرِن💙💙 مامان آريا و آرِن💙💙 ۴ ماهگی
مامان فاطمه و زینب مامان فاطمه و زینب ۱۷ ماهگی