اره فرق داره طرح یسنا واسه بچه های زیر دوسال وخانم های باردار هست
سوءتغذیه واسه بچه های که وزن کمی دارن و وزن نمیگیرن بهداشت اسمشونو
مینویسن و وقتی براشون پیام بیادبهشون
تعلق میگیره
از بله میشه
از کجا بفهمیم یسنا چقد ریختن؟
بله فرق داره
به ما فقط یسنا تعلق گرفته
فکر کنم سوءتغذیه برای بچه هایی هست که وزنشون پایینه
برنامه شمیم
آره فرق داره برا یک یک بار یسنا ریختن دیگه نریختن ولی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.