خانما طرح یسنا با سوء تغزیه فرق داره کسی جدا گرفت؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

اره فرق داره طرح یسنا واسه بچه های زیر دوسال وخانم های باردار هست
سوءتغذیه واسه بچه های که وزن کمی دارن و وزن نمیگیرن بهداشت اسمشونو
مینویسن و وقتی براشون پیام بیادبهشون
تعلق میگیره

از بله میشه

تصویر

از کجا بفهمیم یسنا چقد ریختن؟

بله فرق داره
به ما فقط یسنا تعلق گرفته
فکر کنم سوءتغذیه برای بچه هایی هست که وزنشون پایینه

برنامه شمیم

تصویر

آره فرق داره برا یک یک بار یسنا ریختن دیگه نریختن ولی

سوال های مرتبط

مامان آراز،آیلین🐣🐥 مامان آراز،آیلین🐣🐥 ۱ سالگی
مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 ۱۱ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱ سالگی
مامان مهیار مامان مهیار ۱۵ ماهگی