یسنا رو میخان بدن؟ یا سوء تغذیه؟
یا هیچ کدوم؟ 😂

تصویر
۷ پاسخ

یسنا یا هر کوفت دیگه ای تو سرشون بخوره قیمت مابی بی شد یک دویست

راستی ما که یارانه ی دخترمون هنوز وصل نشده یعنی دو تومنم بهمون نمیدن؟

سوءتغذیه رو دادن تازه خبری از یسنا نیس

ب همه میدن؟؟

به ما هیچی ندادن هنوز

سو تغذیه

انگاری سؤ تغذیس

سوال های مرتبط

مامان فلفل ریزه میزه مامان فلفل ریزه میزه ۱۳ ماهگی