۸ پاسخ

عب نداره پسر خواهرم بعد یکسالگیش درورد کله سون سفته تازه بهترررر دیرتر دندونشون خراب میشهه

پسر منم در نیاورده

دختر منم ۹ ماهگی دقیقا دراورد عجله نکن

منم در نیومده هنوز

ولی دختر خودم ۶ ماهشه امروز سر دندونش زده بیرون

من پسرم تازه لثه هاش سفت شده شما که تازه ۷ ماهشه
البته میگن هرچی دیرتر دربیارن بهتره هم کمتر اذیت میشن هم جنس دندون ها بهتره

بهتر ک دندون در نمیاره

خوش بحالت عجله نکن بزار بچت جون بگیره که اذیت نشه
پسرمن ۵ماهگی دراورد نصف شد تا دوباره خواست جون بگیره بالاییا رو دراورد الانم دوباره پایین

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل وآیلین مامان ابوالفضل وآیلین ۱ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی
مامان 🎀 حنا 🎀 مامان 🎀 حنا 🎀 ۹ ماهگی
مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی ۱۳ ماهگی