خانوما کسی بوده ۱۸هفته طول سرویکس۲۸باشه چیکارکردین دکترتون چیگف

۳ پاسخ

برای من ۲۹ بود دکترم گفت خوبه مشکلی نداره با اینکه خونریزی هم داشتم مدام
و خب هیچ اتفاقی هم نیوفتاد خدا رو شکر حتی استراحت هم نداشتم

من سره دختر اولم فقط اسراحت کردم رفت بالا انقدر بالا که تو سونوی اخرم زد ۵۰ اومدم دکترم میخندید میگفت مگه داریم اصلا برو بابا 😂😂😂

سرکلاژ و پساری گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وچهارم بارداری