۳ پاسخ

موز داری؟ خرما و نشاسته ذرت و یکم موزو جو دو سرپرک رو با یکم اب بزار بپزه خوشمزه میشه

من معمولا فرنی درست میکنم

خرما رو پوست بگیر له کن بعد کنجد و بیسکویت مادر پودر شده رو مخلوطش کن
توپک توپک درست کن بتونه بخوره
من خرما رو توی روغن یکم میزنم روی حرارت ک نرم بشه

سوال های مرتبط

مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۹ ماهگی