سلام انومالی ازمایشم داره ؟یا فقط سونو

۷ پاسخ

بستگی به دکتر داره دکتر من برام‌ نوشت خوب بود خداروشکر

سلام دوستان وقت بخیر
سوالی دارم
عفونت واژن در اوایل بارداری طبیعیه یا اینکه پیگیری کنم
چقدر امکان داره آسیب بزنه به بچه

داره ولی جلوتر از سونوش باید آزمایشش رو بدی
ولی ان تی سونو و آزمایشش تو یه روز باید بدی

برا من داشت

آره داره اگه دکترت بنویسه،من دادم شکر نرمال بود اونم

.. فقط سنو

فقط سونو

سوال های مرتبط

مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه الهی💙 مامان معجزه الهی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری