انومالی ازمایشم داره یا فقط سونو؟!

۴ پاسخ

بستگی به دکترت داره
بعضی از دکترا میگن آزمایش بده بعضیا نمیگن

دکتر من فقط سونو نوشت آزمایش گفت نداره

همونطور ک nt ازمایش داره انومالی هم داره...منتها انگار اختیاری هست چون من دکترم گفت میخای انجامش بدی یا ن..خودم خاستم ک انجامش بدم هزینشم شد ۴و۸۰۰ ازاد هم بود

فقط سنوعه

سوال های مرتبط

مامان Panah مامان Panah هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته سی‌ام بارداری
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری