آزمایش انومالی برای همه نیست
طبق نظر پزشکت یا برات مینویسه یا نمینویسه
معمولا فقط سونو
ن من ک انتی رفتم سونو دادم بعد ازمایش ولی انومالی ک رفتم فقد سونو دادم ازمایش ندادم ولی خب بستگی ب سونوگرافی انتی داره اگ ازمایشت خوب باشه دیگ نیاز ب ازمایش خون نیس مگ اینکه دکترت یچیز مشکوک ببینه بگه دوباره برو
ازمایشش ۱۵هفته
سونوش ۱۷تا۲۲
ازمایشم داره ولی مث ان تی تو ی روز نیس سونو و ازمایش
فقط سونو داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.