خانوما انومالی فقط سونو داره یا ازمایشم داره ؟؟

۵ پاسخ

آزمایش انومالی برای همه نیست
طبق نظر پزشکت یا برات مینویسه یا نمینویسه
معمولا فقط سونو

ن من ک انتی رفتم سونو دادم بعد ازمایش ولی انومالی ک رفتم فقد سونو دادم ازمایش ندادم ولی خب بستگی ب سونوگرافی انتی داره اگ ازمایشت خوب باشه دیگ نیاز ب ازمایش خون نیس مگ اینکه دکترت یچیز مشکوک ببینه بگه دوباره برو

ازمایشش ۱۵هفته
سونوش ۱۷تا۲۲

ازمایشم داره ولی مث ان تی تو ی روز نیس سونو و ازمایش

فقط سونو داره

سوال های مرتبط

مامان البالوچه🍒 مامان البالوچه🍒 هفته هفدهم بارداری
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه الهی💙 مامان معجزه الهی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آبتین مامان آبتین روزهای ابتدایی تولد
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌وسوم بارداری