خانما انومالی ازمایشم داره یا فقط سنو هسش

۱۴ پاسخ

ممنونم

هر دو

یه ازمایش هست دو هفته قبل از انومالی باید بدی
بعضی از پزشکا مینویسن

فقط سنو عه

ممنون عزیزم

عزیزم آزمایشش از هفته ۱۵ تا ۱۷ باید انجام بشه، تا الان باید انجام میدادید شما. البته اگه ان تی خوب بوده خیلی چیز مهمی نیست خیلی پزشکا نمینویسن

سونو تنها

منم ان تی خداروشکر مشگلی نداشت هم سنو هم آزمایش.

من آزمایش برام نوشته ک بدم بعدش ۱۸هفته هم باید برم سنو

ازمایش هم داره ولی برا همه نمینویسن فق اونایی که سنو ان تی یا ازمایش ان تی قبلیشون مشکل ژنتیکی اینا پیدا کرده میفرستن ازمایش
چون ازمایشش خیلی گرونه

ازمایش کواد مارکر هست غربالگری ذوم 15 تا 17 هفته میرن انومالی جداست

دکتر برای اطمینان بیشتر آزمایش خون هم می‌نویسه

فقط سونو

فقط سونو هست

سوال های مرتبط

مامان البالوچه🍒 مامان البالوچه🍒 هفته هفدهم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته سی‌ام بارداری
مامان Panah مامان Panah هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هاله مامان هاله هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری