خانوما انومالی ازمایشم داره یا فقط سونو گرافی؟؟؟

۸ پاسخ

من ۳ ماه اول و ۳ ماه دوم دادم هم آزمایش بود هم سونو دوتاش بود ک هر بار ۵ تومن ۶ تومن میشد

من فقط سونو دادم

فقط سونو هستش اونایی که تو انتی مشکل دیده میشه مینویسن

۱۶ هفته ازمایش
۱۸ هفته سونو

نه سنو

هم آزمایش هم سونو
بستگی به دکترت داره که بنویسه یا نه
بدای من اولی سالم بود ولی آنومالی هم نوشت آزمایش

ازمایشم داره همه دکترا ولی نمینویسن من دادم دکترم نوشته بود

برا من فقط سونو بود

سوال های مرتبط

مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان Panah مامان Panah هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری