سینه پسرم از دیشبه کیپ شده چی بهش بدو دارو میتونین بگین؟ ایا بچه های شماهم اینجوری شدن
اینارو چتوری ب بچهاتون میدین ب عنوان میان وعده ی صبحانه
فکرکنم ۱/۵یا ۲
نوش جانش عزیزم
شیره ی انگور کارخانه ای گرفتی یا ازینا که خودشون درست میکنن منم میخوام بگیرم
چیا هستن
هیچوقت خرجی که برای بچت میکنی نزار ناراحت کنه
نوش جونش
نوش جونش
واسه بچه هرچی هزینه بشه مهم نیست
خدا روزی رسونه
کره بادوم زمینی و بقیه رو چجوری میدی به بچه همینجوری تو قاشق میزاری دهنش یا داخل نان تست
حالا بخوره خوبه ارزش داره
من صبح ی ماست با ی پنیر و شیر گرفتم ۵۰۰☹️
بخدا من یک ماه میخام واس پسرم ۳ شیره بگیرم نمیتوانم ندارم که بگیرم تا چشما میبندم سر برج میشه وقت کرایه صاحب خونه
دوتومن
گرونن
من از کی میخام برا دخترم بخرم نمیتونیم
هرکدوم چنده مگه؟من کره بادوم زمینی و ارده مث اون کوچیکه گرفتم ۱۵۰
دوتومن؟؟
نزدیک ۲ نیم
الان همهچی گرونه هیچی خریده نمیشه
چند شد؟
چند شده چرا گریه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.