۴ پاسخ

زوم کردم راحت تر بخونید🤦🏻‍♀️

تصویر

چندخریدی عزیزم

اره عزیزم من دو ماه دادم به دخترم روزی پنج قطره ، فقط یخچالیه حواست باشه تو یخچال نگه داری
برای کولیک و رفلاکس و کلا سیستم گوارش عالیه

اره عزیزم دختر من میخوره همینو

سوال های مرتبط

مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان 💙آیهان💙 مامان 💙آیهان💙 ۱۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی