۷ پاسخ

من هروقت غیرقابل تحمله شیرسرد میخورم

نگو که من خواب ندارم از دست اسید معده 😭😭😭😭😭😭😭😭

فاموتیدین ۴۰

شیر بخور یه لیوان سرد

قرص پنتوپرازول بخور ،منم اینطوزی ام

عزیزم منم مثل تو هستم شربت داده

موز بخور
اگه سام نخوردی هنوز،بعد شام قرص فاموتیدین‌ بخور

سوال های مرتبط