۳ پاسخ

من خوردم از روش یه چای نباتم خوردم و دوساعت بعدش شیر دادم

عزیزم چای دم کن داخلش فلفل سیاه بریز بخور چن بار . سعی کن نخوری حداقل تا دوماه

حبوبات فقط زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۱۱ ماهگی