۳ پاسخ

منم یه چیزومیخوام یادم نمیادکجا گذاشتم هرچی فکرمیکنم اصلا نمیدونم بایدانقدربگردم آیاپیدابشه آیانشه

عب نداره فدا سر خودت و بچت توفکرش نرو ما مادرا قرار نیس توهمه چیز عالی باشیم

کاش یه دنیای دیگه ای باشه مردها زن باشن و ما مرد باشیم
تو کشورمون مردها ظالمن و زنها مظلوم
مردها رئیسن و زنها برده
باید آخر عمرشون یه مریضی بجون مردهای ظالم بیفته تا به دست و پای زنهاشون بیفتن

سوال های مرتبط