۹ پاسخ

حتما چشم نخورن دیگه والاااااا

دقیقا یا میزارین کامل بزارید یا نصف نیمه نذارین خوبه هرکی تو گهوارس خودش بچه داره دیگ تن بدن مگ دیدن داره ی ایموجی گنده میزارید رو صورت کوشولوشون

چشم نخورن😃

دقیییقااااا
یا نزارین یا میزارین درست حسابی بزارین دیگ 😕

کسی نشناسه 😂

بعضیا میخوان اگه فامیلی کسی اینجا هست نشناستشون

مامان آرتین چراتایپکاتوپاک کردی من نخوندم هنوز🫩کشیک بودم

میخوایم حدس بزنین بقیشو 🤣🤣🤣🤣

🫠🫠🫠🫠بخدا بچه هرکی برا خودش قشنگه کسی چشم نمیزنه 🤣اینقدریم که فکر میکنن بچع هاشون جذاب نیستن

سوال های مرتبط