۴ پاسخ

آلرژی داره نخوری بهتره

باقالی رو گفتن با احتیاط مصرف کنید. احتمال آلرژی هست

ن یکی و دوبارمشکلی نداره زیاده روی هرچیزی خوب نیس

بنظرم شوید هر چی نخوری بهتره ‌. درد قاعدگی میارع

سوال های مرتبط

مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان نجات یافته مامان نجات یافته هفته سی‌وهشتم بارداری