اپتامیل میدم تا یک ساعت نگه میدارم روش زده تا یک ساعت
معمولا تا ۲۰دقیقه شایدم کمتر نگه میدارم چون بعدش سرد میشه دیگه بهش نمیدم میریزم دور معمولا کم کم شیر میگیرم چون یهو بگیرم میدونم پسرم نمیخوره
من اصن نگهنمیدارم میریزم دور
دهن نزده باشه تا دوساعت تو حرارت ۴۵ درجه نگه میدارم اگه دهن زده باشه نیم ساعت نهایت میریزم دور
یه ساعت
اگر دهن نزنه ۱ساعت میشه نگه داری دهن زد نیم ساعت
یه ساعت
روش نوشته تا دو ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.